Saturday, October 14, 2006

چند نکته

رفته رفته برای تهیه لیست پیشنهاداتی هم به دستم می رسه.
1- دوست خوبی پیشنهاد کرده که دو تا لیست تشکیل بشه. یکی لیست وبلاگنویسان ترک (که شامل وبلاگهایی می شه که فارسی هستند ولی نویسنده ترک دارن) و دیگری لیست وبلاگهای ترکی. به نظرم تهیه هر دو لیست کاملا ضروری و مهمه
.2- از دوستان عزیزم درخواست می کنم که هنگام معرفی وبلاگ در صورت امکان شهر محل زندگی خودشون رو هم بگن. چون در نظر دارم علاوه بر رولینگ کردن فهرست کل وبلاگها، به تفکیک شهرها هم لیستی تهیه کنم و به طور ثابت در این وبلاگ قرار بدم.
3- لطفا به این وبلاگ لینک بدید تا لیست ما تکمیل تر و قابل استفاده تر باشه. در معرفی این بلاگ به دیگران هم همکاری کنید.
ممنون و متشکر

58 comments:

Anonymous said...

من هم نویسنده ترک زبان هستم که در فرانسه زندگی می کنم و در وبلاگم با عنوان
سفرنامه شهبانو
درباره فرانسه می نویسم

Anonymous said...

سلام من مجتبی هست با وبلاگ http://www.mojtaba-razmi.mihanblog.com
ایده ی خوبیه ما هم حمایت می کنیم.من رفیق آیدین هم هستم در دانشگاه تبریز

Anonymous said...

salam man nevisandeye tork hastam
esmam hosseine
bache miyabndoab
ba esme eblise zamin
movafag bashin

Anonymous said...

سلام.
از ایده تون خوشم اومد.من هم یک بلاگر آذری زبان هستم که وبلاگنم رو البته به زبان ملی می نویسم.اهل خوی ... باقی اطلاعات رو می تونین از قسمت درباره نویسنده وبلاگ استخراج کنین.
یا علی

Anonymous said...

تورک اوغلانام ، قارداش !یورولمیاسان

Anonymous said...

سلام.منم ترك زبانم ولي وبلاگم فارسيه
اسمم آدا هست و ساكن تهرانم
البته بنده بازار مستركي حساب ميشم!!يعني بابام ترك(خوي) و مادرم فارسه.

با ارزوي سلامتي و موفقيت شما

Anonymous said...

www.yaghtyturkmensahra.blogspot.com
www.turkmen.persianblog.com
www.turkmen.blogsky.com
www.turkmenstudents.com

Anonymous said...

سلام، اهل زنجان هستم و فارسی می نویسم.

Anonymous said...

سلام منم هستم از تبریزو ناچارا فارسی می نویسم
mahisiahluchulu.blogfa.com

Anonymous said...

mahsiahkuchulu.blogfa.com
ظاهرا اشتباه تایپ کردم

Anonymous said...

ای بابا
بازم اشتباه
mahisiahkuchulu.blogfa.com

Anonymous said...

آقا من قبلا کامنت گذاشتم که اسم منو اضافه کنید ولی مثله اینکه نکردید.
فرهاد هستم از زنجان تو وبلاگ حرف های خودمونی من با آدرسی که این زیر می گم به فارسی می نویسم.
frhdaily.blogspot.com

Anonymous said...

لیست بلاگرهای ترک زبان !! به زبان فارسی

Anonymous said...

با درود، به نظرِ من يک حرکتقوميتگرايانه و به شدت عقب افتاده هست، ما همه ايرانی هستيم، من هم ريشه دراذربايجان دارم اما به شدت با اين حرکت ها که به ظاهر ساده اما، در عمل ميخواهد، مردم کشور را به بخشهای کوچکتر به خصوص بر اساس قوميت تقسيم کند به هر نوعی مخالفم، شما، در عمل بدون هيچ ترديدی به دنبال قوميت گرايی هستيد، اين را بدون هيچ شکی ميتوان ببينم و اين يک نوع عقبگرد وپسرفت هست، افتخار ما در ايران هميشه اين بوده که اذربايجان باعث و بانی تفکرات مدرن و پيشرفت کشور بوده ولی ظاهرا در چندسال اخير عدهای ميخواهند با ترويج تفکرات قومی بويژه در اذربايجان حرکت های اصيل و ايران دوستانه هموطنان اذری را به بيراهه بکشند. دوست گرامی بعنوان يک هموطن عرض ميکنم ما ايرانيان موقعی ميتوانيم يک کشور پيشرفته داشته باشيم که فارق از هر گونه قوميت ومذهب و جنسيت فقط و فقط به فکرايران و پيشرفت ان باشيم و در عمل يک هموطن سياهچرده کويری ياسيستانی همانقدر ارزش و بها داشته باشد که يک هموطن تبريزی يا اصفهانی يا تهرانی، شما با اين کار به جز نژادپرستی چيزی ديگری انجام نمی دهيد، بايستی واقعا بهوش بود . پاينده اذرابادگان هميشه سرافراز در سايه ايران هميشه جاويدان
دوستان ميهن پرست

Anonymous said...

اونی که میگی ریشه در ایران دارم !!! ایران خودش ریشه نداره که

Anonymous said...

دوستان ميهن پرست! گوياشما درخواب عميقى تشريف داريد. ريشه دراذربايجان داريد ولى گويا اصلا نمى دانيدآن بالا روى شاخ وبرگ اين درخت چه خبر است. درضمنن آذربايجانىها ملت هستند نه قوم. وبازهم در ضمن: همريشه اى هاى شما اجازه يادگيرى زبان مادريشان راندارند. اگر نمى دانستيد پس بدانيد كه اين آپارتايداست. اول انديشه وانگهى گفتار. سلامت باشيد.

Anonymous said...

دوستان ميهن پرست: "ما ايرانيان موقعی ميتوانيم يک کشور پيشرفته داشته باشيم که فارق از هر گونه قوميت ومذهب و جنسيت فقط و فقط به فکرايران و پيشرفت ان باشيم"
پس بفرماييد زرد چوبه باشيم!

Anonymous said...

دوستان ميهن پرست: "شما با اين کار به جز نژادپرستی چيزی ديگری انجام نمی دهيد"
يك نفر مى خواهد صفحه اى به صدها ميليون صفحه موجود اضافه وچند تا آدرس در آن وارد كند ميشود نژادپرست! جل اخالق! خدايا كمى عقل عنايت فرما.

Anonymous said...

دوستان ميهن پرست: "پاينده اذرابادگان هميشه سرافراز در سايه ايران هميشه جاويدان".
به اين مى گن شوينيسم فارس. سايه تان نثار عمه تان.

Anonymous said...

اينم بيا روش: http://sanji.blogfa.com/

Anonymous said...

پس من چه شدم؟ اليف. علي يف ، تبريز http://www.short-story.blogfa.com

Anonymous said...

سلام. خيلي جالبه. ممنون كه لينك منم گذاشتين
يه سوال: قراره كار خاصي هم بكنين يا فقط دارين لينك جمع مي كنين؟
و يه نكته: اميدوارم سياسي نشين
موفق باشيد

Anonymous said...

منم لينكتون كردم

Anonymous said...

sizi salamlayiram

gozeldir. size tanridan ughurlar dileyirem.
helelik: Aresh saii

www.qapqara.blogfa.com(دوراق)

Anonymous said...

سلام نادر جان
چند تا پیشنهاد در مورد این لیست داشتم که دیدم مطرح کنم بد نیست.
تو که زحمت کشیدی و وبلاگ رو درست کردی و داری لیست رو هم تکمیل می کنی یه لوگوی کوچولو و کم حجم و در عین حال خوشگل هم طراحی که برای این وبلاگ و از هر کسی که اسمش میره تو لیست بخواه تا این لوگو رو وبلاگش قرار بده تا هم تبلیغی شده باشه و هم لیست کاملتر بشه.

حالا لیست رو هم بر فرض کامل جمع کردی ولی خوب آخرش که چی ، باید طوری باشه که بتونیم با هم زبان هامون بیشتر آشنا بشیم . به نظرم باید ایمیل همه وبلاگ دارها رو هم جمع آوری بکن تا در موقع نیاز ، بر فرض در مواقع بحرانی که در جامعه ترک زبان اتفاق مهمی میفته بتونیم عکس العمل واحد و خوبی رو تو وبلاگستان بدیم

موفق باشید

Anonymous said...

راستي من ساكن تبريز هستم
وبلاگم خلوت انس هست
...
اين هم يك وبلاگ ترك زبان
http://kemkiaraz.blogfa.com
...
موفق باشيد

Anonymous said...

سلام .. من ترک نیستم آذریم ! متولد و ساکن تبریز استانشو هم بگم ؟ آذربایجانشرقی
چیزی از موضوع این وبلاگ نوفهمیدم ولی خب جمع آذری زبانهاس هر چی باشه و ما هم مفتخر به حضور اگه میشه لطفن

Anonymous said...

آدرس وبلاگم payamenuretabriz.persianblog.com مغسی

Anonymous said...

salam

manam tabrizi hastam in ye fekre vagan khobiye man chand roze ke donbale in weblog ha migashtam ke nevisande hashon turk bashe
ba tabadole link movafegi

Anonymous said...

سلام. منم ترك زبانم و در مورد كوهنوردي مينويسم. از اروميه در برج سينا

Anonymous said...

نگار از تبریز و فارسی می نویسم و منتظر همه هستم

Anonymous said...

سلام.کار بسیار شاسته و بجاییه موفق باشین.من کامران فریدی نویسنده وبلاگ روی ماه خداوندرا ببوس.ساکن شهرستان بناب.همین روزا هم لینکتونو فعال میکنم .با تشکر

Anonymous said...

سلام من هم هستم

Anonymous said...

سلام قارداش !»جان عشاق « و « آنا دیلی « نی ده یاز . الله گئدن لروی رحمت ایله سین . آنا دیلی نی ده دییم کی ترکی ضرب المثل لر ییغیرام .

Anonymous said...

سلام به همگی
اولا این کار خوبی است که شروع شده
اما کار زیاد دارد هنوز
وبهتر است به شهر ها هم تفکیک بشوند
چه خوب میشود یک فروم هم برای بحث و تبادل نظر ایجاد شود و البته داشتن یک لوگو خیلی مهمه
به هر حال خسته نباشید

Anonymous said...

عيد آمد و آن ماه دل افروز نيامد

دل خون شد و آن يار جگر سوز نيامد

نوروز من ار عيد برون آمدى از شهر

چونست که عيد آمد و نوروز نيامد


eydeton mobarak


aghe mishe man ro ham link konid man mehdi/22/tabriz

Anonymous said...

manda bir turk oglan,
ulum pezeshki danishgahinin anjumaninanam

turk said...

salam aziz dostum. man tabrizli va turk weblog yazanam.
www.Akiz.blogfa.com

Anonymous said...

سلام من يه رمان تركي نوشته رشات نوري گون تكين به نام دوداكتان قلبه ترجمه مي كنم و اونها رو تو اينترنت مي گذارم . خودم هم آذري زبان و ترك هستم . بهم سر بزنيد

http://labhataghalb.blogfa.com

hepinize selamlar

Unknown said...

سلام
من به یک لغت نامه ترکی به انگلیسی و یا برعکس احتیاج دارم البته به شرطی که پایگاه داده اون از نوع اکسس باشه اگه میتونید به من کمک کنید به آدرس info@afsoongar.com بامن تماس بگیرید البته اگه یک سر به سایت www.afsoongar.com بد نخواهد بود

Anonymous said...

salam. man ham yek nevisande turk hastam az azarbayjan age dost dashi tabadole baner bahat mikonam
weblog man 7000 bazidid be tore miyangin dar ruz dare . age khasti khabaram kon

Anonymous said...

adrese 2ta weblog man :
wwwazar-turk2.blogfa.com

www.azar-turk.blogfa.com

Anonymous said...

سلام اسم من یگانه است
من نیز ترک هستم و در تهران زندگی می کنم
بلاگ من www.sarvekamsaye.blogfa.com

Anonymous said...

کتاب تبریز شهر کهن تاریخ ارا خوانده اید؟
rahnama54.persianblog.ir

Anonymous said...

turkculuk.blogfa.com

Anonymous said...

سلام!
با مطلب در موضوع:
ترجمه شعر علی ای همای رحمت به تركی استانبولی و تركی آذری
به روز هستم.
خوشحال ميشم كه بهم سر بزنيد.
اسلام دوست داشتني
http://lovelyislam.blogfa.com/
راستي من هم ترك زبان هستم

Anonymous said...

سال 2009 شد و هنوز این وبلاگ به همون شکل قبلیه
تنبلی روبزار کنار بیا ایم هدفتوبه سرانجام برسون

Anonymous said...

..::ايران موزيك::..
Irhits.pib.ir

گالری عکس آذر ترک said...

mohammad azar turk iran - tabriz
www.azar-turk.blogfa.com
www.azar-image.blogfa.com
www.azar-download.blogfa.com
www.azar-girl.blogfa.com

by

Anonymous said...

سلام دوست عزیز

من هم یک وبلاگ نویس ترک هستم و برای حقوق زبان مادری در وبلاگم می نویسم

متاسفانه وبلاگ قبلیم توسط بلاگفا بسته شده ولی با شماره 1 دوباره شروع کردم

من هم شما رو لینک می کنم

این هم لینکمه
http://www.barabar-hayat1.blogfa.com/

ماهان said...

سلام، تو و بقیه دوستان ترک تو اینجا به ما میپیوندید؟

www.bedebestan.com

kasra said...

سلام من یک وبلاگ نویس تورک هستم و وبلاگم هم در رابطه با آزربایجان جنوبی است...

Unknown said...

salam dstest dardnakone, eival.
inam blog man:empty1.iranblog.com

Unknown said...

salam dstest dardnakone, eival.
inam blog man:empty1.iranblog.com

memra said...

http://memra.blogfa.com

memra said...

من هم اذربائیجانیم ولی ترک نیستم

این وب را هم به شماها معرفی میکنم اما وب خودم نیست

Anonymous said...

Я считаю, избегая готовых продуктов может быть первый шаг , чтобы иметь возможность похудеть. Они будут полезны вкус , но упакованных пищевых продуктов имеют очень небольшую пищевую ценность , что делает вас взять в более просто , чтобы иметь достаточно энергии, чтобы с дня. Если вы постоянно питаются эти продукты, преобразования в зерновых и других сложных углеводов поможет вам иметь больше силы , потребляя при этом меньше. Спасибо большое : ) для вашего блога. Желаем Вам удачи!

mishelli said...

www.medichem.xyz